Livrare si retur produse

Livrarea produselor este efectuata in 5-7 zile lucratoare in functie de stocul fizic disponibil prin intermediul FedEx. Pentru a ne asigura ca ajung la dumneavoastra in siguranta, toate produsele sunt strict verificate de personalul Jevi inainte de livrarea acestora.
-Costul standard de transport este de 25 RON / comanda.
-Oferim transport gratuit la comenzi care depasesc suma de 2000 RON.

RETUR

Garantia unui pret corect plus 14 zile posibilitate de retur.

Costul de transport pentru retur este suportat integral de catre client, suma maxima fiind de 50 Ron.

DREPTUL LA RETURNARE PERSOANE JURIDICE:

PFA-urile si persoanele juridice NU BENEFICIAZA de dreptul de retur în 14 zile Conform OUG 34/2014, privind drepturile consumatorilor. Insa in cazul unei situatii unde produsul ajunge la dumneavoastra deteriorat sau cu defectiuni Jevi va garanteaza inlocuirea acestuia sau returnarea banilor. Contactati-ne la contact@jevi.ro iar noi o sa ne asiguram ca gasim cea mai buna solutie pentru dumneavoastra.

DREPTUL LA RETURNARE PERSOANE FIZICE:

Daca in decurs de 14 zile, din orice motiv, doriti sa renuntati la cumpararea produsului dumneavoastra, este suficient sa ni-l trimiteti si va vom restitui banii in contul dvs. bancar in maxim 14 zile de la primirea coletului.

Produsul trebuie returnat la adresa: Str. GAGENI, nr. 88A, PLOIESTI Jud. PRAHOVA.

Informarea privind renuntarea se face numai in scris la contact@jevi.ro . Returnarea produselor primite in stare perfecta de utilizare se face contra cost clientului – in cel mult 14 zile  de la data ridicarii coletului si a informarii in scris privind renuntarea la comanda.  Suma se va rambursa in contul persoanei fizice care a initiat comanda si a platiti contravaloarea produselor. In email-ul de returnare la comanda se va trece obligatoriu contul bancar in care se vor restituii banii si titularul contului.

Returul banilor se face numai in cont bancar.

In cazul acordarii de transport gratuit pentru comanda, catre client se va inapoia suma achitata din care se scade costul transportului.

Nu se vor face retur in numerar prin intermediul curierului sau alte modalitati.

Se vor returna integral banii produsului, fara insa a se returna costul de transport.

Banii se vor returna doar in momentul ce produsul a fost livrat la sediul firmei si a fost verificat privind distrugeri, deteriorari cum ar fi indoiri, zgarieturi, crapaturi ale materialelor care intra in componenta produselor, rupturi sau orice alte deteriorari cauzate de catre client. 

Daca produsul prezinta deteriorari si distrugeri JEVI S.R.L. isi rezerva dreptul sa nu despagubeasca clientul, produsul fiind returnat la client prin suportarea costului de catre cumparator.

 Daca produsul primit este lovit/deteriorat 

In situatia in care la desfacerea pachetului  a-ti observat ca produsul este deteriorat sau nu este corespunzator utilizarii va rugam sa ne transmiti pe adresa contact@jevi.ro poze cu produsul si ambalajul. In max 48 ore departamentul  relatii  clienti va prelua  mail-ul dvs. si vor analiza problema in detaliu. Taxele de transport/inlocuire vor fi platite in intregime de JEVI S.R.L. Daca cumparatorul beneficiaza de optiunea „Deschidere la livrare” si ulterior constata un defect vizual al produsului aceasta sesizare nu se ia in considerare.

  •         Daca produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta defecte de fabricatie, vor fi inlocuite cu un produs in stare de functionare, cu conditia notificarii in scris catre JEVI S.R.L. in termen de 48 de ore de la primirea produsului defect. Daca produsul nu mai este disponibil, la alegerea clientului, fie se va inlocui cu un produs asemanator, fie se va returna contravaloarea acestuia in contul persoanei fizice sau juridice care a platit suma initiala a produsului/produselor;
  •         Cheltuielile de transport vor fi suportate integral de catre JEVI S.R.L.;
  •         Daca notificarea se va face ulterior termenului sus mentionat de 48 de ore, produsele fac obiectul garantiei.

Returul produselor se supune ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, cu modificarile si completarile ulterioare:

„Clientul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la produs, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea coletului  sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.”

In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila JEVI S.R.L. colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte.

PROCEDURA DE RETURNARE

Este necesar sa ne comunicati printr-un mail la contact@jevi.ro ca doriti returul produsului dvs. Este obligatoriu sa trimiteti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garantie si o copie a facturii. Toate acestea trebuie livrate impreuna cu produsul returnat. Dupa ce ati efectuat acesti pasi te rugam sa expediezi produsul, prin curier rapid SameDay la adresa Str. GAGENI, nr. 88A, PLOIESTI Jud. PRAHOVA, precizand pe colet „Returnare produs”. Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere.
Cheltuielile de restituire sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care expediezi coletul cu plata la destinatie, vom fi obligati sa refuzam primirea produsului.

Back to top